Blog
Rebranding: een boost voor jouw bedrijf
Rebranding: een boost voor jouw bedrijf In een wereld die voortdurend in beweging is en zich snel ontwikkelt, worden dagelijks nieuwe dingen als ouderwets beschouwd. Denk bijvoorbeeld maar eens aan de tijd dat de MP3-speler de nieuwste rage was. Met razendsnelle veranderingen en opkomende trends verandert de perceptie van het publiek over jouw bedrijf ook … Lees verder Rebranding: een boost voor jouw bedrijf →
De kracht van drukwerk
De kracht van drukwerk Zoals we eerder hebben besproken in onze blogpost “Offline reclame in een digitale wereld“, is er nog steeds een belangrijke plaats voor offline reclame. Wat ook vaak wordt vergeten, is de impact en kracht van drukwerk. Een voelbaar verschil Een tastbaar product vasthouden kan veel impact hebben, meer impact dan iets … Lees verder De kracht van drukwerk →
5 redenen om sociale media uit te besteden
5 redenen om sociale media uit te besteden Vorige week vertelden we over het belang van een goede website. Professionele sociale media kan hierbij een verschil maken. Maar het runnen van zowel een succesvol bedrijf als het bijhouden van sociale media vergt veel tijd en energie. Dat is waar sociale media uitbesteden om de hoek … Lees verder 5 redenen om sociale media uit te besteden →
Waarom een website de motor is van jouw bedrijf
Waarom een website de motor is van jouw bedrijf Wil jij als ondernemer succesvol zijn, ongeacht de grootte van je bedrijf? Dan is een goede website van onschatbare waarde. Een website is als het ware de motor die jouw bedrijf laat draaien en een onuitputtelijke bron van informatie voor jouw (potentiële) klanten. Maar wat zijn … Lees verder Waarom een website de motor is van jouw bedrijf →
Zichtbaarder met een Google Bedrijfsprofiel
Zichtbaarder met een Google Bedrijfsprofiel Google is met 92% marktaandeel duidelijk de grootste zoekmachine van ze allemaal. Wellicht gebruikt zelfs 100% van jouw (potentiële) klanten Google. Daarom is het belangrijk om zichtbaar en vindbaar te zijn via het zoekprogramma. Enkel een website is meestal niet genoeg, je wordt misschien overgeslagen door een concurrent… Om dit … Lees verder Zichtbaarder met een Google Bedrijfsprofiel →
Copywriters, wees niet bang voor ChatGPT
Copywriters, wees niet bang voor ChatGPT In de wereld van marketing en reclame is copywriting altijd een belangrijk onderdeel geweest om klanten te overtuigen en te enthousiasmeren. Maar met de opkomst van artificiële intelligentie (AI) worden steeds meer taken geautomatiseerd, waaronder ook het schrijven van copy. De vraag is dan ook: kan AI dezelfde kwaliteit en … Lees verder Copywriters, wees niet bang voor ChatGPT →
Een goede bedrijfsnaam is een uitdaging
Een goede bedrijfsnaam is een uitdaging Een goede bedrijfsnaam is enorm belangrijk! Deze omschrijft jouw onderneming en onderscheidt je van jouw concurrentie. Hoe ziet het denkproces naar het zoeken van een goede bedrijfsnaam eruit? Waar moet je precies rekening mee houden? Lees het hier! Omschrijving van jouw bedrijf Persoonlijke identiteit Onderscheiding concurrentie De zoektocht Voor … Lees verder Een goede bedrijfsnaam is een uitdaging →
Offline reclame in een digitale wereld
Offline reclame in een digitale wereld Wist je dat, zelfs in de digitale wereld van vandaag, offline reclame effectiever is dan online? Het klinkt misschien niet logisch, maar het is wel zo. Niet online Om te beginnen bekijken we eerst wat offline reclame/communicatie precies is, of wat het niet is. Want alle reclame die niet … Lees verder Offline reclame in een digitale wereld →
E-mailmarketing is geen spam
E-mailmarketing is geen spam! Check jij soms de spamfolder van jouw inbox? Misschien merk je dan op dat daar belangrijke nieuwsbrieven of promoties op jou staan te wachten. Om te voorkomen dat jouw nieuwsbrieven daar ook eindigen, moet je op heel wat factoren letten wanneer je ze op poten zet. In dit ‘weetje van de … Lees verder E-mailmarketing is geen spam →
Het belang van kleuren bij branding
Het belang van kleuren bij branding Heb je je al eens afgevraagd waarom bedrijven of merken juist die kleur(en) hebben gekozen voor hun logo? Onbewust misschien wel, want kleuren hebben een invloed (op je onderbewustzijn). Vroeger was het vermogen om kleuren waar te nemen en herkennen cruciaal om te overleven. Zonder begrepen we onze omgeving … Lees verder Het belang van kleuren bij branding →