Drukwerk

Lang leve print!

Je zou denken dat door de ontploffing van de digitale wereld de vraag naar drukwerk alleen maar afneemt, maar niets is minder waar. Traditioneel drukwerk, folders en brochures blijven een veelzijdig medium dat je zintuigen blijft prikkelen. Een bedrijf dat print de rug toekeert, mist een kans op direct contact met de doelgroep.

Print is bijzonder geworden

Drukwerk mag dan wel een oud beestje zijn, toch is het een heel goed medium om je te onderscheiden van je concurrenten. Omdat veel bedrijven print (onterecht!) links laten liggen, kan jij net uitblinken door er wel op in te zitten. Daar krijg je dan een tastbaar, persoonlijk en doeltreffend communicatiemiddel voor terug. Een goed opgestelde brochure kan echt het verschil maken tussen de overload aan digitale informatie.

De grootste return on investment

Het is bewezen dat het merendeel van direct mailing – oftewel reclame op papier – een positieve emotie oproept. Daarnaast wordt de brievenbus ook (bijna) dagelijks geleegd en hechten mensen waarde aan dat moment. Over het algemeen is drukwerk wel iets prijziger dan andere media, maar je krijgt er meer voor terug. Het is dus zeker de investering waard.

Drukwerk aan de hoogste bedrijfskwaliteit en productiviteit waarmee je je deadlines met gemak haalt, vind je bij Profiel Reclamebureau. Wil je iets laten drukken of heb je vragen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *